reklama

Slovenská alternatíva bezhlavému konzumu

Minulý týždeň vo štvrtok na Sme.sk vyšiel pomerne rozsiahly článok, ktorý sa venoval niektorým alternatívnym spotrebiteľským modelom. Chcel by som naň takto upriamiť pozornosť ďalších čitateľov, nakoľko aj vo svojom blogu sa tejto téme venujem. Považujem a šírim "spoluspotrebiteľstvo" ako jedno z možných, trvalo udržateľných riešení z neudržateľného konzumu, v ktorom v súčasnosti žijeme. Zaujala ma najmä diskusia pod článkom, v ktorej vo výraznej miere prevládajú pozitívne reakcie a 800 kladných hodnotení článku. Je to značný posun od toho, s čím som sa najmä v počiatkoch mojej snahy o šírenie takýchto informácií a riešení, stretával. Dôkazom môžu byť aj reakcie pod mojimi predchádzajúcimi blogmi.Celkom by ma zaujímalo, čím je to spôsobené. Rastom počtu takýchto informácií v médiách v posledných mesiacoch alebo si ľudia postupne sami uvedomujú, že existujú aj iné riešenia a začínajú ich aktívne vyhľadávať a prijímať ako možnú alternatívu/doplnok k bežnému spotrebiteľskému chovaniu?Príjemné čítanie: http://www.sme.sk/c/6414188/oprav-mi-bicykel-a-ja-ta-naucim-tancovat.html

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
Marián Repáň

Marián Repáň

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ideový otec zatiaľ jediného spoluspotrebiteľského komunitného portálu na Slovensku a v Čechách. OdKomunity.sk Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéCestovanie

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu